ERICA LEANDERSSON GÄSTBLOGGAR


Hej alla glada , nu har anna fått sig en gästbloggare tills hon har fixat min bloggdesign!
Får börja att vara lite trevlig och börja presentera mig själv för er som inte vet vem jag är.
Mitt namn är då Erica Leandersson som ni kanske redan har förstått och även Annas kompanjon, vilket inte är så konstigt heller. För vem är inte det liksom ?
Iallafall om ni vill veta exat vem jag är så är det bara att sticka in nosen på
min blogg.

Idag är inte den bästa dagen att blogga på egentligen för jag är på snett humör. Läget ligger till så här förstår ni..
Jag skulle ta min buss hem till Sjötofta, där min pappa bor, och så kollade jag tiderna och planerade min dag helt perfekt! Vi beställde mat från spice & rice och satte oss i parken och stekte en skvätt osv.. Allt var som det skulle, tills nu när jag kom hem till Elin och såg att jag kollat fel !!
Hade kollat tiderna TILL Borås och inte FRÅN, så nu kan jag inte åka hem innan halv 7.
Kul dag för mig som hade tänkt ha en kvinnoafton för mig själv med ansiktsmask och städning.
Hoppas ni andra har en trevlig dag i solen och för guds gubbar kolla inte fel på busstiderna så ni kommer på snett humör!

Anna hälsar till er alla och jag återkommer la snart antar jag. 
Puss & kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0