Failar .. igen.

Ja, jag uppdaterar dåligt. Men de senaste dagarna har jag haft för mkt att göra för att hinna med att blogga. I torsdags så hade jag släktkalas, i fredags var mina babes här & firade mig! berättar mer om det sen & lägger in alla bilder från våran fotograf louise kamera ;D , Men lyckat var det. Men jävligt stressigt! Tack älsklingar , ni gjorde verkligen min dag/kväll perfekt! Tack så jättemkt för alla fina presenter också! Ni är UNDERBARA! <3 I lördags var jag på min söta kusin natalies konfirmation, sen var vi hemma hos dem & åt & fikade och sånt :) .. När vi kom hem hade jag massor att göra. Hela mitt rum var täckt med blomblad, presentpapper, skor, kläder, filtar M.M. HAHA ^^ Medans jag städade pratade jag med min älskling i tele. Jag har sagt det innan & jag säger det igen , FUCK vad jag saknar honom direkt när han åkt från mig :( och det gör antagligen han också eftersom han kom faktiskt hit igår kväll igen, även fast han hade åkt från mig på förmiddagen några timmar tidigare ;$ När han kom så testade vi BUZZ som jag fick av min syster , haha det var skitkul! Vi spelade 2 omgångar och det var lika nästan hela tiden men det slutade med att han vann. BÅDA gångerna :O hmhmh, revanch tack! Han åkte rätt tidigt idag. Och jag har fixat hemma lite, hjälpt mamma med lite saker & nu ska jag snart träffa carro :) Vi ska gå en långpromenad & bara prata. Kommer bli kul, det var skitlänge sen jag träffade henne nu <3


Min favorit just nu. SEAN KINGSTON - FIRE BURNING (y)

Kommentarer
Postat av: Heidi

åhh stackarn kan tänka mej att du hade mkt o städa sen dan efter :( men d va skiit kul iaf :D tack igen för allt hihi. Älskar dej<3

2009-05-10 @ 18:59:28
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0