FRÅGOR

Lägger in denna listan i väntan på något bra bidrag på ESC.

Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Bättre än innan
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Jag är rätt kräsen så det finns ganska mkt jag inte äter.
Vad sa du senast: Snacka om deja vu.

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hm, ingen aning.
Sommarplaner: Jobba, vejbystrand & turkiet antagligen ?
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Hm, beror på..
Hur många kuddar sover du med: 4 st.

Favoritväder: SOL & VÄRME!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Oh gud, svårt .. nej får återkomma (a) HHAH    
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare:  Slösare ;O

Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja, gazmend är ju min första äkta kärlek. (L)
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Haha jafan

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, bara man delar den med rätt person.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: minst 2.
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: OM jag är ;S
Snarkar du? Nja, ibland.
Stjärntecken? Oxen
Rädd för insekter? Vissa, ja.
Äckligaste insekten: SPINDLAR
Det här är jag bra på: Att vara flummig ;D & att övertala människor har jag märkt (a) HAHA ^^  

Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza 
Skriver du dagbok? blogg
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har piercing, tatuering kommer när jag vågar ;)
Var nånstans? Vet inte än.
 
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Gungar du på stolen? Ja ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? NEJNEJ aldrig!
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster tror jag.

Saltar du på maten? Ja, oftast.
Gillar du att sjunga? Ohja!  
Anser du att du är stark? Jafan, äkta biff ;R
Brukar du sola? Yes, I love it (:
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och sväljer 3/4 gånger , det går oftast över (;

Röker du? Mjaanje
Snusar du? Nej ush
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Nej, inte vad jag kommer på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ^^

2009-05-14 @ 22:34:26
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

snor listan om det är okej (a)

2009-05-14 @ 22:35:28
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0