Godmorgon!

Hoppas ni har haft en bra helg, Min har varit suverän. I fredags var jag ju i Ullared som ni redan vet. Jag köpte inte så jättemycket, men ett skärp, en parfym, toffsar och lite sånt. Men utanför , i skoaffären hittade jag ett par skitsnygga skor, dom blev mina direkt! Visar bild senare. Lite senare på kvällen när jag varit hemma en stund och sånt åkte jag och mötte gazmend i alingsås :) vi var där en stund och sen åkte vi hem till mig. Igår var vi i alingsås igen, fast nere vid vattnet där jag tydligen badat jättemånga gånger när jag var liten sa mamma men det har jag verkligen inget minne av. Det var faktiskt skitmysigt, men sen kollade vi på någon fotbollsmatch och det sööööög! Det var typ 16/17 åringar och dom var inte direkt bra om man säger så ;D När vi kom hem tittade vi på elfsborg - halmstad på tv. 4-0 till elfsborg (Y) yeeehes! Sen var det melodifestivalen, någon mer som tittade på det? Isf, tyckte ni rätt låt vann? Jag måste säga att jag vet inte riktigt vad jag tycker, den var både bra och dålig på samma gång. Men det var fan synd om Malena :/ Jag lovar att om det var sarah med moving on då hade vi iallafall fått mer poäng. Visst, Malena är duktig på det hon gör men det var ingen låt för melodifestivalen. Idag händer det inte så mycket, ska bara vara hemma.. Jag ska klippa gräset eftersom jag inte gjorde det i veckan. Har världens mensvärk så vill igentligen bara ligga i sängen och kolla på någon film "/ Men har jag lovat klippa gräset så har jag. Gazmend åkte för en stund sen också, kommer inte träffa honom på länge nu. Han ska till Turkiet med sin familj på tisdag. Men han kanske kommer imorgon om han köpt ny bil, för han ville visa den isf :D haha sötnos! Nej, nu vill mamma ha sin data .. haaaa det bra! bloggar mer sen.


Kommentarer
Postat av: Heidi

va mysigt du verkar ha haft d :) håller me om att sarah skulle fått mer poäng än malena hehe :) Hoppas din mensvärk försvinner snart :( ha en bra dag gumman pussar<3

2009-05-17 @ 13:00:34
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0