GODNATT!

Blev rätt många inlägg idag :) Ska försöka fortsätta såhär. Känns roligare nu när jag fixat till designen lite. Den får vara där ett tag tills jag orkar göra en riktig bra & snygg :) Hellre denna än den jag hade innan iallafall. När man kom in på min blogg tänkte säkert alla "oh torris" haha för min blogg var verkligen torr. Men nu är den lite mer färgglad iallafall :) Sitter och kollar på ett program om ålderdomshem på tvn just nu och jag bara längtar tills jag börjar jobba i sommar. Har jobbat på ålderdomshem/hemtjänst två somrar i rad nu och jag trivs jättebra :) Jag gillar att jobba med människor. Att jobba på ett ålderdomshem är ingenting jag känner för att jobba med i framtiden men eftersom jag gillar att jobba med människor blir det antagligen något åt det hållet. Har funderat på barnpsykolog många gånger, men då är det väldigt mkt plugg och det krävs verkligen att man är redo för att plugga! Men jag kan om jag vill. Bara man är redo och för att komma dit man vill måste man kämpa! Det hade varit lättare om jag gått klart gymnasiet, då hade jag inte behövt komplettera mina betyg på komvux som jag ska göra till hösten. Men nu är det som det är, and im gonna fix it ;D Nu ska jag lägga mig, sov gott babes. Godnatt!


Ps. bilder från fredags kommer någon gång i helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0