Hej bloggen

Hoppas eran dag har varit bra mina söta läsare ;) Själv har min varit helt ok. Har bara varit hemma idag också och tagit det lungt. Jag orkar inte göra någonting. Känner mig deppig och nere och har inte lust till något. Min dag har bestått av ONE TREE HILL, ONE TREE HILL, ONE TREE HILL & ONE TREE HILL. Haha jag har kollat fyra avsnitt på raken. När man väl har kollat på ett så fastnar man. Sen så har jag faktiskt städat lite och sånt där med. Mamma kom hem för en stund sen, så vi ska dricka coffeeee & äta lite nu :) Klockan nio är final 2 på melodifestivalen, så det ska jag väl antagligen kolla på. Men tänkte gå och lägga mig tidigt iallafall så jag är pigg till imorgon. Jag ska till ullared med ida, louise, elin & gurra (elins lillebror). Och sen kommer min älskling & han ska stanna heeela helgen :) Så min helg kommer bli perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0