HEJSAN

Min blogg är helt konstig ;S Den där rutan där man kan ändra till fet text, kursiv text m.m. den är helt borta ? Jaja, jag är ändå inte i behov av den nu så varför klagar jag? ;D Jag ska inte hämta motioncykeln idag, det får bli imorgon istället. Den får inte plats i gazmends bil! Haha jag fick en bild av att vi står där utanför huset med dom som jag köpt den från & så får vi inte in den i bilen hahahaha utskämning mm jo! (a) Vi ska låna pappas bil och hämta den imorn istället :) Jag ska iallafall åka och möta gazmend i alingsås, där ska jag köpa morsdagpresent & present till veronica också.. om jag hinner. Annars får jag väl ta det imorgon i överby eller i stan.. det finns en affär som heter typ SG interiör där och där inne finns skitfina presentgrejs =) Nu ska jag hänga upp tvätten som jag lovat mamma. Får se om jag skriver sen.. maybe , maybe not. ha en bra fredag iallafall :) PUSS PÅ ER!


(Ps, nu märkte jag varför den redigeringsrutan hade försvunnit.. jag hade tryckt på ändra redigerare. Hahaha snälla, idiotförklara mig inte ;)



BABY, DU ÄR ALLT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0