HELSINGBORG


Godmorgon sötnosar. Allt bra? Ouh jag vaknade för en stund och är sådär
yrvaken typ höhö. Idag måste jag packa. Jag gillar INTE att packa! Anledningen
är att jag alltid glömmer något. Även om min väska är full som om jag skulle vara
borta i en månad istället för en helg. Haha vetifan hur jag lyckas? ;S Ida kommer
och hämtar mig här klockan fem och då ska vi åka in till stan och kolla på balen.
Efter det sticker vi direkt. Hbg here we come (h) Ska lägga in massa nya låtar
på ipoden med, om vi åker med idas farfars bil så finns det ingen cd-spelare.
Men sist när vi var på ullared köpte ida ett sånt där "kasettband". Skitbra för på
kasettbandet sitter det fast en sladd och den sätter man in i t.ex. min ipod och
sen in i bandspelaren och vipps så är det precis som man har cd-spelare.
Nästan bättre. Man slipper ju bränna cdskivor ? (Y)


 
Här kommer vi bo i helgen. Min säng kommer
lätt vara den längst mot fönstret! Det blir nice! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0