HEMMA!

Jahapp då var man hemma. För dem som inte vet har jag varit i stockholm med gazmend, ida & louise sen i torsdags! Vi hälsade på anh på hennes praktik. Vi kom inte iväg innan skitsent på torsdagen, trodde först inte att det skulle bli av. Men hmhm , jag är ganska bra på att övertala folk så jorå, vi åkte! Vi var inte framme förän vid halv tolv typ ;D Ut kommer china springandes i full fart och hoppar på mig ! SÖTNOS. Jag saknar henne redan! & det känns ovanligt att det är så tyst runt omkring mig hahah babe vet nog ingen som babblar så som du ;) Aah sen var hennes barndomskompis mimmi där också =) Först skulle vi sova SEX pers i ett rum. Men njaae, hahaha varmt och trångt skulle det bli. Ush för att sova när det är för varmt. Så jag och gazmend fick iaf ett eget rum där på hotellet :) När vi hade grejat lite med våra grejer och sånt så satte vi oss och drack kaffe och pratade .. MYS! =) Sen så fick anh, louise & mimmi för sig att dra ut. Så de fixade sig snabbt och stack in till stan. Jag, gaz & ida var kvar i tjejernas rum och var supertrötta. Till slut gick vi och la oss och jag vaknade fan 7 på morgonen :/ och alla andra bara sov och soov oooch sooooooov. Ni vet hur det är när man själv är vaken och alla andra sover och vägrar vakna. FY! Så jag spelade lite hänga gubbe på min touch och sen vaknade gaz som tur var. När alla fixat sig och så drog vi in till stan. Gick runt där i fleeeeera timmar överallt, stan, shoppade, slottet, allting oooh. Mina fötter var helt döda sen! Men vi hade kul :)  Jag fick ett par skor och en plånbok av min älskling :D <3 & så köpte jag ÄNTLIGEN ett par tygskor. När vi kom hem så var iallafall jag helt död, så jag och gaz vilade en timma och sen gick vi alla ut och grillade och hade jättetrevligt :) Det var en lyckad kväll med tjejerna och min älskling =) Vi åkte från sthlm lite efter tio idag och var hemma för ett tag sen :/ Haha resan hem var ju överenergisk , Haha om man kan säga så ? ;D TRRRE RRRÖ I BRRRÖ! HAHAHAH fyfan. Tack flickor och älsk för en lyckad resa! :) Inget slår er! MWUUAAH <3

Bilder kommer sen när tjejerna har skickat från sina kameror också, jag orkar inte lägga upp i omgångar ;P Nu ska jag käka lite, fixa mig och antagligen dra in till stan :) PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge jag saknar dig!:D

2009-05-03 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0