Im home!

Hej sötnosar :) Jag kom hem från helsingborg igår. Vi har haft det super där nere. Tänkte berätta lite om vad vi har gjort :)
Fredag: det var igentligen meningen att vi skulle åka rätt tidigt, men så blev det ju inte för vi tänkte inte på att det var almås bal på kvällen. så vi gick ditt och kollade en stund. mina tjejer var riktigt fina :) <3 sen åkte vi, och när vi hade åkt en stund stannade vi för att hämta dricka i bagaget och sånt där..  när vi åter igen hade börjat åka säger ida "hallå , är det någon som har öppet fönstret eller ?" louise kollar på första, andra, tredje och fjärde rutan men inget var öppet .. "MEN HALLÅ BAGAGELUCKAN ÄR ÖPPEN" Alla tre dööööör av skratt! För vi hade åkt en rätt lång bit med öppen bagagelucka och där låg all vår packning.. Men som tur var hade ingenting åkt ut! haha undra vad folk tänkte när vi körde runt där som ingenting ;D Jag är nog efterbliven också .. satt i baksäten och kände inte ens att det var öppet :O HAHA sjukt. När vi väl kommit fram till helsingborg hittade vi inte vandrarhemmet! Vi frågade folk men alla sa olika. ooh. Vi åkte runt , runt & runt men till slut hittade vi iallafall och då visade det sig att vi hade åkt förbi vandrarhemmet hela tiden ;/ Yeye, så kan det gå. Vi var ju framme rätt sent så vi bäddade bara, satt ute på uteplatsen lite och sen somnade vi typ direkt. På lördagen åkte vi med färjan över till helsingör och därifrån till köpenhamn. Vi gick på ströget där och jag köpte en skitfin persikofärgad klänning och ida köpte en likadan svart. Sen käkade vi på KFC :) I love it. Åt det skitmkt när jag var i london. När vi hade gått klart på ströget hade jag skitont i mina fötter. Väljer alltid fel skor när man ska shoppa :| När vi åkte tillbaka till helsingör så köpte vi lite dricka.. man måste ju passa på när man ändå är i danmark =) När vi kom till hotellet vilade jag medans ida duschade och sen käkade vi kötbullemackor. Hahah vi hade köpt med oss bröd, smör och köttbullar.. ETT KILO köttbullar på en helg ? Haha njae, fan det luktade verkligen köttbullar i hela rummet när man öppnade kylskåpet. Sen satt vi uppe och drack lite och satt ute på uteplatsen rätt länge. deeet var najs! (: Igår när vi åkte hem stannade vi i vejbystrand, mitt smultronställe! :D Har ju hyrt stuga där varje år sen jag var 2 eller ngt. Så vi gick och hälsade på dom som har stugan, & dom bjöd oss på kaffe och kakor :D Det var mys. Kändes lite konstigt att gå till dom utan mamma och pappa först, har liksom aldrig varit med dom själva så.. Men det gick skitbra! :) Dom har köpt en sån där badring som man åker på efter båten så vi bestämde att jag ska testa det när vi kommer dit i sommar. Ska även lära mig surfa om jag våååågar :O dom har ju surfingbrädor och sånt så varför inte! höhö.

(Lägger in bilder när jag får dom av louise)

Kommentarer
Postat av: Heidi

va mysigt ni verkar haft d :D ååh ja skulle oxå vilja lära mej surfa. tkr du ska ta chansen gumman ! :D



sv: haha joo d gjorde ja . Fast d fanns nån tävling mellan bäckäng o teknis oxå .. så trodde det var det haha xD

2009-05-25 @ 14:42:37
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: MEN HALLÅ BAGAGELUCKAN ÄR ÖPPEN

Så jäkla klockrent av er:D

2009-05-26 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0