Mys med mami :)

Har precis fixat lite varma minibaguetter & sånt där till mig och mami. Så nu sitter vi och kollar tv och käkar, eller hon käkar. Jag har redan ätit upp , jävla matvrak jag är! :O Idag har jag iaf varit i knalleland med sötnosarna ibe & genta :) Grattis igen på 19årsdagen genta :D <3 Jag hittade igenting speciellt i knalle. Köpte bara rengöringsmedel och skölj medel till min piercing! JUSSTE, det har jag inte berättat va? Nej, igår när jag var i stan med ibe så fick jag ett ryck och piercade mig i underläppen, (tog ut den i överläppen) Jag har velat göra det jättelänge & snyggt blev det :) Jag är nöjd! Idag är melodifestivalen, semi final 1 eller vad det heter. Undra hur det går för malena med la voix igentligen. Annars är turkiets bidrag rätt bra faktiskt. Dum tek tek eller ngt tror jag låten heter ;D Yeye, ska kolla tv nu och bara ta det lugnt :) Ha en bra kväll babes.

Kommentarer
Postat av: gentiana

tack ännu en gång till gumman! :)

2009-05-13 @ 09:08:07
Postat av: Svar ;

vsg gumman min :)

2009-05-13 @ 11:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0