SEG, SEGARE, ANNA

HEJSAN SVEJSAN. Idag är jag segare än någonsin. Mår inte så bra. Mår illa, känner mig trött & febrig typ. Det är nog kroppen som inte är van vid piercingen. Haha klenis ? Jahaadå! När jag vaknade idag så var det strålande solsken och nu blir det bara molnigare och molnigare. Vafan kan inte det fina vädret hålla i sig nu eller. Skulle igentligen klippt gräset åt pappa idag, han är i England så tänkte göra honom lite glad och ha klippt gräset tills han kommer hem. Men det kommer nog börja regna snart så det är nog inte så lyckat + att jag inte pallar nu heller. Får väl göra det imorgon istället.
Nu ska jag gå upp och käka frukost , hörs sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0