- a woman's right to shoes -




hähähä välkommen hem jävla snyggingar!
ja.. guess what ? beställde dessa skönheter alldeles nyss.
woho! gissa om jag är glad.. meeeen! nu måste jag faktiskt
ta och spara lite (a) jag e en riktig jävla slösa. Så nu måste
jag ta och lägga under lite pengar, jag menar.. ska ju ändå
till fjällen och då behövs det en del ;) & jag och elooon har
ju pratat om att dra på en miniweekend till london snart
också.. Så ääh, måste börja spara!



Ska sova nu .. Det har varit en lång kväll.
Lite depp & mkt telefonsnack ! Godnatt. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: ibe

åååh. så snygga!! :D you go girl... what? london?! jag måste med! :O har själv pratat om att åka dit! love

2009-10-20 @ 23:29:32
Postat av: svar till ibe

ahah sötnos :D <3

afan gumman, det är inte säkert det blir

av än.. men om vi hittar ngt billigt så drar

vi fan? :D <33

2009-10-21 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0