bokat&klart



Elin ringde och väckte mig i natt och berättade att hon hade bokat
sälenresan! Så nu blir det av, sälen, januari 2010 - Underbaart!
Det värsta är att det känns som att det är 348356 år kvar men
tiden går faktiskt snabbt! :) Jag har aldrig varit på någon sån här
skidresa förut och jag ser fram emot det som fan! Wohoo :D 



Vaknade för en liten stund sen. Ska snart gå upp och äta en god frukost '& sen börja plugga :/ Sux, men vad ska man göra ? Det blir en hemmadag för mig idag igen. Jag är ju sjuk. Men är rastlös som fan så tänkte gå en promenad lite senare, så får jag ju lite frisk luft på köpet också :) Det behövs.. Jag ser ut som ett spöke just nu, aahah jag lovar ;O Mörka ringar under ögonen, ögonlocken är också mörka dessutom! Det har aldrig varit såhär förut. Jag skulle igentligen följt med nathalie till hennes kompis som har fyllt år senare ikväll men jag är ju sjuk så det blir lite svårt. Synd, för jag såg verkligen fram emot det. Men det blir fler gånger :) Får väl sitta hemma och kolla på blog awards eller ngt ist hahah :)



Nu ska jag käka.
Ha en bra lördag godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0