what is love ?

älskling.. det är ngt du måste veta,
utan dig vid sidan av mig kan jag
inte leva. du är mitt liv, du är luften
jag andas. jag
saknar alla våra
stunder tillsammans.
-
FONKY FRESH - DIN BLICK 



Vad blir ditt namn baklänges? - anna
Har du gjort en snöängel i år? - nej
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - 0
Platt eller lockigt hår? - har lockigt men vill ha platt :|
Är du kär i någon? - ja, fuck it :(
Vad gör du när det regnar? - depp
Vad har du för startsida på internet? - msn.se
Vem ringde du senast? - mormor
Har du någon gång testat karate? - nope
Vilken mobilringsignal? - vetifan vad den heter, dj ngnting..
Minimorötter eller pommes frites? - pommes ?
Första sporten du gick på? - hmja, fotboll i några dagar hehe .. sen ridning?
Vad längtar du efter mest just nu? - va tror du? </3
När åt du senast en fiskbulle? - kommer inte ihåg
Vad drömde du inatt? - en helsjuk dröm
Vilken tv-serie är bäst? - one tree hill
Kan du gå ner i spagat? - neeej
Vad åt du senast? - go & gla' kexchoklad
Höga eller låga strumpor? - beror på
Vad är du mest rädd för i hela världen? - att förlora någon nära :(
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? - aa
Röd, grön, blå eller gul mjölk? - blå
Vad har du för färg på ditt påslakan? - svartvitt
Vad ska du döpa ditt / dina barn till? - vetifan nu
Sommar eller snö? - sommar
Är du mörkrädd? - om jag är :S
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? - yes
Riktig gran eller plastgran? - riktig!
Godaste drickan till frukosten? - kaffe, o'boy eller pärondryck 
Vem kramade du senast? - elin <3
Älskar du att sjunga? - ja lätt
Duscha eller bada? - olika
Kan du ditt mobilnr utantill? - mm
Har du tråkigt? - mmmm vf tror du jag gör det här?
Har du gråtit i skolan nån gång? - aaah
Stockholm city, Metro eller .SE? - metro
Hur tar du dig till skolan? - räcker med att jag sätter på datan ;)
Har du någonsin sminkat dig som punkare? - har väl hänt
Vad var det senaste som fick dig att skratta? - mormor
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - mina närmaste
Vad skulle du behöva nu? - min kärlek :'(
Vilken tid gick du upp idag? - halv två elr ngt :/
Vad var det första du sa i morse? - nej det är lungt, det var bara bra! ska ändå gå upp nu..
Senaste personen som fick dig arg? - gazmend
Senaste låten du lyssnade på? - Hjären Ft. Sara - Du blir ett minne
Senaste personen du tänkte på? - Gazmend
Vilken parfym använder du? - olika
Vilket schampoo använder du? - nivea eller ngn annan som jag glömt namnet på
Har du nånsin gråtit över en tjej? - ja
Dagens dryck? - kaffe
Vad har du gjort idag? - vaknat hos elin, åkt hem med pappa, ätit, & legat i sängen
Var det kul? - nej
Vad är du allergisk mot? - pållen & vingummin
Var har du ont? - i hjärtat :'( :$
Var du glad igår? - ja faktiskt, tack till mina vänner <3
Vad ska du göra NU? - försöka plugga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0