Hej på er :)

idag är jag på riktigt bra humör :) kan bero på att det är fredag! höhö älskar fredagar. är hos elin just nu, bor mer eller mindre här typ (a) hahaha. har sovit här i flera dagar. och det är sååå skönt, man tänker inte så mycket på idioter då.. som sagt. men idag ska jag hem, har prov i samhällskunskap idag. är lite nervös, men det ska nog gå bra :) satt och gjorde två jävla arbeten igårkväll för jag pluggade inte på hela förra veckan vafan, så fick göra två arbeten som man igentligen gör på två veckor, på en kväll :| men det gick bra.. sandra var här och hjälpte mig också. så skönt att ha det gjort nu :) allt failade ett tag & jag var nära och skita i hela samhällen men sen tänkte jag, varför ska allt gå åt helvete på grund av någon idiot? mjamja, absolut inte. starkare än så är jag faktiskt ;) 

nu ska vi fixa oss & sen till stan och fixa en grej.. sen ska jag hem & elin jobba!

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0