segare än segast

ja.. det är vad jag är. riktigt - jävla - seg! klockan är halv tre och jag sitter här i mitt nattlinne, under täcket. näe, alltså.. som jag sa igår, jag är så trött så jag är efterbliven (a) ahah. helt sjukt. carro gav mig ett tips att jag skulle vara vaken en hel natt & sen inte gå och lägga mig förän 8 på kvällen nästa kväll.. ska försöka med det faktiskt :) det fungerar nog. för övrigt så känns det som att min influensa eller va fan det var börjar komma tillbaka.. hostar som en jag vet inte vad & har skitont i bröstet. ;S nej, nu ska jag gå upp och äta & sen sätta igång och plugga. jag är liiiiite efter. fuckt.


föresten så har min bebo åkt upp till sjukhuset! :|
åååh. du måste bli frisk nu! <3<3 Kommer upp senare
om det går ? LOVEYOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0