tisdag

hejhej..

sitter här i sängen nu.. har ätit frukost & så. måste börja plugga igentligen men är helt död :| kände redan i förrgår att jag skulle börja bli sjuk och igår vaknade jag & hade ont i halsen och det har fortfarande inte gått över :O får trycka i mig halstabletter och sånt där så blir det nog bättre. vill bara gå och lägga mig och sova, jämte min söta lilla katt som har sovit i min säng ända sen halv tio igårkväll.. & han ligger fortfarande och stensover hahah :) så söt han är. jo, jag går fan och lägger mig lite ..

hejdå babes!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja :) den är fin, men kanske satsar på den svarta ändå. haha

2009-10-06 @ 13:08:06
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0