betygsamtal

uhh.. det var exakt som jag trodde det skulle va. frågor om kursen och mina arbeten och sånt. det är ju för att dom ska veta att det är man själv som gjort arbetet. som tur var hade jag förberett mig lite innan.. typ skrivit upp vecka 1 till 5 och vad det var för arbeten jag gjort under dessa fem veckor. hur fan ska jag komma ihåg vad jag läst om & gjort för arbeten för flera veckor sen? jag kommer fan inte ens vilket arbete det var för två veckor sedan (a) hahah , jag lovar .. jag är så glömsk. men det är fan inte så konstigt, så jävla mycket det är asså .. allt bara går runt i huvudet :S jaja, var skitnervös när jag skulle ringa men det gick på 5 minuter och nu behöver jag aldrig mer ha SV B. thank god för det. godkänd blev jag oxå (: är faktiskt nöjd med det. fy, vad jag är seg idag. kan inte koncentrera mig på att plugga heller så har typ inte fått gjort någonting. ikväll är det fotboll iaf, & då måste jag ha gjort klart skiten för fotbollen SKA jag se på. inter - barca. wäh, spännande.


Kommentarer
Postat av: Natii

Saknar dej mee!! måste ses snart ju :(

2009-09-16 @ 16:49:11
URL: http://natiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0