friday again

yes, då var det fredag igen. veckorna bara rusar fram. mja, lite tråkigt. men what to do? jag har kommit in i en sån där skitperiod igen, va fan är det med mig? jag orkar ingenting. vill bara ligga i min säng och kolla på någon bra film eller bara sova. är sådär känslig också hahah. hatar det, fan det är inte alls kul.. idag vaknade jag kl HALV SJU av att ett av mina marsvin höll på att kvittra som en jävla fågel, högt också! aah, tro mig.. det var fetingjobbigt! jag gick upp och drack lite vatten & sen gick ner och la mig igen. somnade direkt och vaknade av att telefonen ringer klockan 9. precis när jag skulle svara las det på, & så började det ringa i hemtelefonen. sprang upp och skulle svara med det hände samma sak igen. ååh. haha störande, jag ringde iallafall upp och det var min samhällslärare.. han skulle förklara några grejer om ett arbete och sånt, så nu var det gjort :) jag lät nog helt yrvaken (a) hahah. tänkte att det var bäst att inte gå och lägga mig igen för då hade jag garanterat sovit bort hela dagen. så nu ligger jag här, har kollat på lite vinterjackor. måste ha en ny. & var inne på nelly och guess what? dom har fått in sveajackan som jag så länge velat ha.. men det är ett litet problem, den kostar nästan 3000 :O hm.. ska jag verkligen? jag har ju ioförsig fått lön nu,  caaashflow :D men nja, aa jag får tänka på saken. det finns en annan på nelly oxå som är skitsnygg.. och den kostar bara 800 ngt sånt. aaoo, jobbigt men det löser väl sig. jag ska snart börja plugga. har rätt så mkt att göra idag. fan oxå. det är höstmarknad idag ju.. men men, vad ska man göra? okey, det är alltid samma skit på marknaden men marknad är ju ändå marknad. myyys. men ngt jag däremot inte får missa är julmarknaden. det är ju den bästa. helt klart. speciellt om det är snö ute :) höstmarknad, marknadsgodis & såna där mandlar & ngn varm choklad lr chailatte - peeerfekt. hahah fan va jag längtar nu. jul på liseberg är ju också ett måste, det är ju bara fööör fint med alla ljus och sånt där hihehu.

yeye iaf.. jag ska be mamma köpa med sig mat från spice and rice sen, har vart sugen på det skitlänge nu :D & idag ska jag ha det.. punkt slut. haha måste börja plugga nu. men här kommer jackorna jag pratade om ;



som sagt båda är från nelly .. men fan, om man tittar lite mer på sveajackan
så är det nog fan inte den jag menar? den jag menade är mer blå och har
fluffigare och vitare päls. & har för mig att den kostar 2000 .. om ngn vet vart
vart såna finns, snälla säg till. ni får fan hittelön isf hahha (a) vad tkr ni om
den brun/beiga då? visst är den fin? :)


Kommentarer
Postat av: caroline

den bruna var skit snygg! :)

2009-09-27 @ 23:45:52
URL: http://ccarolineth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0