hallo :)

Hur mår ni godingar? (:

Med mig är det sådär, känner mig sjuk och konstig. Usha. Ska iallafall bara vara hemma och plugga idag. Läser om demokrati nu. Det är väldigt mkt att göra :/ Bajs på det. Min älskling kom hit igår kväll, mihi :) Vi stack till burger king och sen hem och kollade på 17 again. Den var bra :) Jag beställde två presenter till honom igår och så sa jag det .. '& självklart tvingade han mig och säga vad det var :| fan sa jag att jag hade beställt något för?  ååh. jaja :) glad blev han iaf (a) det är huvudsaken.. Jusste, ska ha betygsamtal med min svenska lärare idag med.. jag kommer få g, det vet jag iaf. Ville haft vg igentligen.. Skulle satsa på det. Men det var INNAN jag visste hur jävla kiligt det var. & när någonting är tråkigt, då blir det automatiskt svårt. Jag är rädd att hon kommer fråga såhär saker om kursen , typ frågor om upplysningen, medeltider och sånt shit. gah ahah jag hatar sånt! kommer bli helt ställd plus att vem kommer ihåg varenda lite grej från 5 veckor tillbaka? Speciellt inte om sånt. Äh, mja .. inte jag iallafall. Har iochförsig ganska dåligt minne men jaja.. Det blir nog bra.

Jag är jävligt dålig på att uppdatera nu för tiden, men jag hinner inte och har så mycket att tänka på just nu så jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om. Jag & elin ska iaf ta massa kort med min systemkamera snart .. efter det blir det designfix :) Har lovat att göra hennes design, ericas & cariiiiins.

Nu måste jag sätta igång. suux. Men har jag något val? Nope..
Ha en bra dag. Puuuuuss på er.


Jag vill aldrig vara utan dig älskling. Du är allt för mig.
Du är världens bästa pojkvän. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Natii

<3

2009-09-16 @ 15:46:14
URL: http://natiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0