Hej godingar! ♥

Jag sitter här och pluggar just nu, som en riktig nörd kan jag tala om. hehe (a) .. Nej men ärligt talat, jag har aldrig pluggat såhär mycket i hela mitt liv. Tänk er.. En hel svenska B kurs ihoptryckt till fem veckor. Ja, det är det jag håller på med just nu. Det är femte veckan just nu, så det ska bli oerhört skönt när det är klart. Imorgon har jag slutprovet.. Man har 24 timmar på sig. Kan ni fatta tjugofuckinfyra timmar! Jag syter för att ladda ner provet och se hur stort det är .. Men men, 24 timmar borde man ju hinna klart på, lätt! haha.. Innan jag börjar med provet ska jag gå en promenad ner till kiosken och köpa några redbull och lite godis. Det kan behövas!

Som ni ser så har jag bytt design, men den är bara tillfällig.. Det kommer en annan & mer personligare om ett tag. Hoppas ni mår bra iallafall :) Bloggar nog mer efter helgen. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: eliiin ;D

äntligen har du börjat blogga igen älskling :D haha. saknar ju att läsa! ses sen baaaby, ily <3

2009-09-04 @ 11:23:07
Postat av: caroline

Sööötnos!

Lycka till med provet! Jag tror du klarar det :)

Annars var designen jätte fin :)<3

2009-09-04 @ 16:19:19
URL: http://ccarolineth.blogspot.com
Postat av: ibe

<3<3<3<3

2009-09-04 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0