OFF

Jag är sådär seg idag igen. & det känns som att jag har 40 graders feber eller något. Vafan är detta? Är på så äckligt dåligt humör också. Jag borde plugga, men vad gör jag istället? Jo, sitter här och kollar runt på supersnygga skor, kläder, smycken.. Ja, allt sånt där underbart ni vet. Det är som att tröstäta, man mår bra av det hahaha. Kollade på resor innan också, drömde mig bort lite.

Right now ; Gaah.. måste få i mig lite sugar & sen börja plugga. Jag tror jag pluggar bäst på natten? Haha sjukt men jaja.. Så är det iallafall. Imorgon ska jag träffa elin i stan & vi ska köpa en födelsedagspresent till sandra. Sen ska jag med elon hem och så ska vi fixa oss & sen drar vi till sändrow på födelsedagsmiddag. Snajsigt värre.. God mat, smultronvin, singstar osv (y)


omg.. vill vara där med mitt hjärta nu.


och där meeeed!


& däääääääär!


& däääär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0