m-lake - du är den enda

jag sitter här ensam och bara funderar,
i min hjärna är det bara du som cirkulerar.
jag tänker på dig, dag in, dag ut & jag hoppas
att detta aldrig får ett slut. jag kommer ihåg,
jag minns den där dagen. tänker på tillbaks &
får klumpen i magen. lägger handen på hjärtat,
känner hjärtslagen. bästa tiden i mitt liv,
exakt ja så var det.
ditt smile, som jag aldrig
kommer glömma. du finns i mitt hjärta & i mina
drömmar. du vet hur det är, jag har den där
känslan.. jag vill ha dig nära & kan inte vänta.

jag vill hålla dig nära & bara dig greppa, smeka
dina kinder & känna dina läppar. så otroligt mkt
för mig du betyder. jag delade mitt hjärta, du tog
ena biten. du är min sol, min måne & min lilla
lilla stjärna. du är allt i världen, vad mer kan jag
begära? varje gång du är borta, saknaden den
växer
.. uttrycker känslor, genom dessa texter.
helt unik, ja helt underbar. varje gång jag ser dig,
du gör min dag så klar. vi tar en dag i taget.
det är bara att njuta. tänk på framtiden & glöm
det förflutna. du ger mig kärlek när jag behöver,
värme när det är kallt..

jag ville bara säga, du är mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0