FLASHBACKS

Hej på er babes!

Sitter här hemma hos elin nu. Jag sov här i natt. Det var inte meningen att jag skulle göra det igentligen eftersom det var sista dagen att skicka in SV arbetet igår. Men jag får helt enkelt skicka in det idag istället. Snälla, en dag tror jag inte gör så mycket va? Nah, knappast. Plus att sandra kan hjälpa mig i bilen lite oxå (a) Smart som hon är.. hahah. Vi ska åka till polkagrisarnas hemland idag, nämligen gränna! (: Igår satt jag och elin och kollade på gamla bilder.. Aw, fyfan vad gamla bilder. Det var bilder från våra 3 bästa veckor .. & JAG SAKNAR DET. Vafan, fick till och med någon tår ;$ För det var så bäst då. Allt var bra, varje minut. Ge mig tillbaks det , Tack !

Föresten, elin ligger här jämte mig och STENsover nu .. Hon vägrar gå upp den åsnan.

- När ska du gå upp hade du tänkt ?
- Jag veeeeet inteeeeeeee
- aha men klockan är 11 snart.
- mmmmhm
- jaja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0