jobb, plugg, jobb, plugg osv..


ungefär såhär ser jag ut just nu, fast med datorn och alla svenskaböcker
framför mig. jag gör inget annat än att plugga och jobba. & ja, jag är helt död.
hinner ju inte med något annat :( jaja, det var meningen att jag skulle jobbat
sista dagen igår, men chefen frågade om jag kunde jobba på fredag oxå..
så på fredag är det min sista dag. efter det kan jag ägna mer tid åt
pluggandet och det behöver jag verkligen. fick tillbaka min första skrivuppgift
idag också :) det var några enstaka slarvfel som jag ska tänka på men annars
tyckte läraren att det var mkt bra gjort. jag är nöjd :D skulle igentligen åkt till
malmö i helgen , ni vet malmöfestivalen.. men det blir nog inte så, orkar inte
& hinner inte. uuuh :( ville ju så gärna. aja, det håller ju på i en vecka så vi
får väl se. efter allt e klart, pluggandet & jobb o allt det här ska jag fanimig
dra utomlands två veckor och bara njuuuuuta! hehe (a) yaoyao, nu ska jag
fortsätta .. ha det bra sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0