SNÖ ?

JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ SVERIGES VÄDER!
Nu snöar det igen. Det räcker nu fan. Vill ha sommar!

Va gör ni? Själv håller jag på att ladda ner två filmer - Snowbuddies & chihuahuan från beverly hills (: barnfilmer rockar ! (a) hehe. Måste städa i mitt rum idag med. Så slipper jag det imorgon. Mamma kmr hem från växjö på fredag så det måste ju va fint ;d Aa jusste, vet ni vad? När jag vaknade i morse så hade mitt underlakan spruckit där jag ligger med skuldrorna :S helt sjukt hahahaha. inte lite heller. nääe nu får jag börja städa.







' btw, kolla in snön, är det inte deprimerande?  ^
(bilden är tagen med mobilen, skitbra kamera verkligen (y)



Kommentarer
Postat av: s

ja visst! as snygga:) okej, jodå bra: )

2009-02-04 @ 21:34:00
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Det bara vräkte ner snö idag! jag blev så arg :(



God natt :)

2009-02-04 @ 23:28:53
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0