22:52



Hallo bloggen :D
Vad gör ni denna lördagkväll?
Själv sitter jag bara hemma. Har rätt tråkigt men funderar på att sätta på någon rolig film snart :) Jag var ju i gbg innan.. Det var najs. Jävligt mkt folk från gothia cup bara. WOOOH jag var rädd att smittas av svininfluensan. HAHAH ;] Nej men ärligt vem vet? Det kan ju hända.. Eehhhdgf jag ryser bara jag tänker på det. En skitsnygg klänning följde föresten med mig hem, från rut med flera :) Imorn ska jag & mamma till knalleland.. Då blir det nog oxå shopping skulle jag tro (a) Sen på kvällen ska jag på bio med min babe :D Vet inte vilken vi ska se än.. Någon ni kan rekommendera kanske ? Nej jusste.. dum fråga. Ni vet ju ändå inte hur man kommenterar! Haha. Skoja bara sötnosar ;) Gazmend ringde mig för en liten stund sen.. Nu är det inte långt kvar hjärtat! :D <3 Mihi, I MISS U SO DAMN MUCH (L)




& det som jag nu vill säga till dig är att försök inte gömma dig
för verkligheten hinner ifatt. du vinner i takt med att du lär dig gå
vidare och inse att
 framtiden erbjuder något finare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0