T-KVÄLL.


im loosing hope,
give me one reason not to.



HALLÅ ELLER !
Allt bra? Själv äre helt okey.. Lite trött & dåligt humör bara. Men det går över snart när jag träffar min sötnos :D Varför är jag på dåligt humör ? Jo det vet du som har gjort mig på dåligt humör.. Du är helt unfuckinbelievable! Phh..  & Jag vet att du läser detta! Så ta åt dig. Bloggar inte lika mkt som innan , iknow.. men efter en dag på jobbet pallar man fan inte.. Är helt död då. Idag när jag kom hem från jobbet käkade jag , fiskpinnar&makaroner ;) & efter det la jag mig i soffan och deckade direkt. Efter typ 100 missade samtal från liridona vaknade jag.. Så ringde hon igen "Erkänn du hade somnat?" "Mhhm" "Hahah, aah fattade det.. Därför jag ringde hihi(a)" Vilken jävel hhah. Men det var bra fan, annars hade jag nog sovit än! ;d .. Vädret är bra nu.. äntligen! Får hoppas att det håller i sig oxå. Innan idag har det ju regnat ena stunden och sen vart fint andra stunden :S Bara det inte blir som förra torsdagen när jag och liri var i stan hahah :) Naeej, nu ska jag upp o dricka kaffe och sen dra till stan .. Ha det bra! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0