GODMORGON! (:

Jag vaknade för en stund sen och har precis suttit och ätit frukost med mamma på altanen. Mys :) Idag är det jättebra väder och det passar ju perfekt för jag ska cykla till jobbet idag :| Oww. Haha. Jag måste.. Jag har lovat mig själv att cykla till jobbet minst 3 dagar i veckan! Äh efter en eller två gånger kommer det gå som en dans (a) Jag börjar kl. två idag och slutar halv tio. Förra veckan gick jag brevid och idag ska jag börja på riktigt.. Uh jag är lite nervös. Mamma och pappa har ju hyrt stuga i falkenberg från lördag - lördag nästa vecka så jag och anh ska hänga med dit på lördag! :) Vi sover bara tills söndagen eftersom vi båda jobbar på måndagen sen :/ Men det ska bli 30 grader i helgen och då ska det solas & badas! :D woohoo. På torsdag åker min baby till Kosovo :(  Hmmmmmmmhdndf fan. Jag kommer sakna dig så mycket älskling :/ <3 Jaaaja, nu ska jag fixa mig. Ha det göööött!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0