go'kväll :]

HEJSAN HOPPSAN!

Har ni haft en bra dag ? Min har varit helt OK. Dagen började med fix & trix hemma hos elin, ut med hunden och stötte på anh och jenny.

Jag; AANH!
Anh (springer) ; Heeeeej! Vi hörs sen , ska åka till Trollhättan!
Jag; MEN VÄNTA! VA? jag ska ju också dit!
Anh; Va?:D åk med oss!
 
Så slapp jag åka tåg ända till trollywood själv haha :) När vi var framme tog jag en macka vid slussarna och sen kom min älskling och hämtade mig där och vi åkte till Torp i uddevalla. Var verkligen shoppingsugen men hittade ingenting "/ Det är alltid så, När man har pengar - hittar man inget. När man inte har pengar - hittar man massor. Håller ni inte med mig? Kollade på mobiler också, det blir nog en w715 ändå. Den är mer stilren och den lär jag inte tröttna på :) Den rosa skulle jag nog tröttna på rätt snabbt.. Jag ska nog ringa och beställa w715 imorgon. Eller gazmend är bättre på sånt där så han får göra det, fattar ingenting med olika abonnemang och skit (a) När vi hade kollat klart i uddevalla så åkte vi till trollhättan igen.. satte oss nere vid vattnet. mysigt <3 Har haft en underbar dag tack vare min älskling =) Du lyser upp hela min värld älskling!

Ska snart gå och lägga mig tänkte jag, är heeeeeeelt död. Bloggar mer imorgon! Puuuuusss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0