korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig

HALLO SNYGGOS :)

Kom hem från stranden från drygt en timma sen.. Var där med mina babes. Vi badade (eller jag tog ett snabbdopp, mitt första dopp dessutom. oh fyfan ISkallt!), rökte vattenpipa och käkade glass :D Mysigt värre. Innan det så var vi i stan.. Först träffade jag elin och vi gick och käkade.. eller hon hämtade mat från donken och jag från campino och så satte vi oss på bryggan bakom grand och käkade =) Sen träffade vi dom andra och så blev det lite shopping för min del :D Ett par rosa solbrillor, en svart midjekjol, persikofärgad tröja, ljusa jeansleggins, bh & trosor, bikini & ett nagellack följde med mig hem. Woho najs! Ska snart gå och lägga mig. Väntar bara på att gazmend ska ringa .. Vi ska prata lääääääääänge idag! För imorn åker han :'(  Jaujau, vi klarar det hjärtat <3 Men jag kommer verkligen sakna dig! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0