ROADTRiP

Nu ska jag berätta vad som hände igår hahaha helt sjukt ;d Igår när jag var hemma , plockade i ordning lite på mitt rum och sånt. Klockan var väl ungefär tio. Då ser jag en bil svänga in på våran parkering, wtf! Ja men då var det ju min babe anh :) Vi satt och snackade en liten stund och sen gick vi upp och åt lite.. När vi kom ner till mitt rum igen säger kvinnan ; "VI DRAR TILL TROLLHÄTTAN!" "Eeehm nu ?:O Klockan är elva anh." "Ja förfan NU. Överraska gazmend :D" "Okey jag är på :D" hahaha. Så vi laddade med massa skivor och stack iväg.. Gazmend ringde när vi nästan var i alingsås. "Hej älskling, vad gör du?" "Heeej, jag sover typ dudå älskling?" "Jag också fan" "AHAHAHHAHAHAHA" "vaaaaaaad?:O" "jag är på väääääääg till dig :D" Hahah. Han lät helt chockad (a) Han brukar alltid överraska mig och komma så nu gjorde jag samma sak höhö. När vi var framme åkte vi till gazmends parkering och mötte honom där :) efter vi vart där en stund åkte vi och kollade läget lite i stan och sen till gazmends parkering igen.. och sen hem! hahahah vi är sjuka! :D Men det var jävligt kul! Men äckligt på vägen hem. Vi var inte hemma förän vid halv 4 på natten :| & jag deckade fan direkt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0