Godmorgon sötnosar :)

Jag vaknade för en stund sen. Mår inte alls bra. Min hals är värst. Ni var rätt dåliga på att komma med tips kan jag säga. Av alla dem som läser min blogg, inte en enda kommenterade! Något tips har man väl alltid eller? Haha ni vet det är inte farligt att kommentera, min blogg bits faktiskt inte ;) Jaja. Jag sitter här och funderar på ifall jag ska åka till Trollhättan och hämta motionscykeln iallafall. Mormor fyller år på måndag och när ska jag hinna åka och hämta den annars? Med bil dessutom, för det behövs ju för att få hem den. Eftersom ändå gazmend kommer hit idag så kan jag lika gärna möta honom och hämta den och ta den i hans bil. Njae, jag får nog göra det idag. Får trycka i mig värktabletter & halstabletter så mår jag bra en stund iallafall ;d höhö. Carro ringde mig precis och berättade att hon hade fått körkort, aw :D jag är skitglad för hennes skull. Grattis baby! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0