it's friday

Ouuhuhh klockan är bara halv nio och jag är verkligen skittrött. Men var tvungen att gå upp såhär tidigt för att hinna. Ska ju klippa gräset, duscha, fixa mig, äta och sånt innan vi drar till ullared. Jag läste precis dessies blogg btw, FYFAN säger jag bara.. Sveriges dummaste blondin! Helt klart. Nu hade hon ett inlägg om folk som har fräknar på kroppen, hur äckligt hon tycker det är osv :S Hur fan får man var så jävla elak? Gaahh.. tjejen är dum i huvudet! Hon är bara femton år & så många människor vet vem hon är & det är inte direkt av någon bra orsak. Jkhdkj vad irriterad jag blir av henne. Nej, nu ska jag inte slösa min tid på att sitta och skriva om henne. Bajs på henne. Skönt det är med fredag föresten. Det är strålande sol ute också & inte ett moln på himlen! Perfekt.

Vad ska ni göra i helgen babes ? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0