OJOJOJ

Besöksrekord idag! Välkommen till min blogg mina nya läsare :) Det hade varit kul om ni kommenterade någon gång ibland också ;D Nu sitter jag här hemma hos elin. Ska sova här. Vi har varit ute och åkt lite med elins kusins kompis idag, var bla. på kyppe.. sen skulle vi försöka leta upp den omtalade spökstaden :O Hrmf , ja.. det gick ju som det gick. VAR FAN LIGGER DET IGENTLIGEN? Det blev mörkare och mörkare och vi körde fast ett jävla dike! Det slutade med att vi fick knuffa upp bilen HAHA (Y) Starkt gjort asså! Nej, nu ska vi lägga oss. En lång dag imorgon .. ska fika med min kusin & mormor, träffa min baby ibe & sen senare åka till alingsås och träffa gazmend innan han åker :( Vi var bara tvungna att ses! Oooooooooooooh! En hejdå puss iallafall ;D Mohaha kärlek kärlek.

GODNATT PÅ ER SÖTNOSAR! GLÖM INTE KOMMENTERA NÅGON GÅNG IBLAND! DÅ BLIR JAG GLAD :D
PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Grattiis hihi hur mkt besökare hade du nu då? :D & vart ska gazmend åka ? :/



sv: jodå d blir ja säkert :) klart ja bryr mej<3 okej va skönt o höra gumman :) Pussar

2009-05-19 @ 13:21:42
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0