så långt borta, men ändå så nära.

Sitter här och väntar på att min älskling ska ringa. Han ska ringa när han kommer fram till Arlanda. (Hans bror råkade välja arlanda istället för landvetter. haha) Jag måste ju höra hans röst en sista gång innan han åker till Turkiet. Jag kommer sakna dig så mycket hjärtat! Okey, en vecka är inte så mycket igentligen, det går ju ibland en vecka innan vi ses i vanliga fall.. Men det känns som tusen ggr längre bara för att vi kommer vara så långt ifrån varandra! Och från att prata i telefon flera gånger per dag till att kanske prata en gång på hela veckan gör det också värre.. Men som sagt, det är bara en vecka .. 7 dagar går fort! Hoppas jag :) Men hoppas du får det bra mitt hjärta :D Sola & bada lite åt mig med va ;] höhö.
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0