Blubbi dubbi dubbi dubb dubb dubb



HEJ PÅ ER!
Hoppas allting är bra med er kära vänner (: Allt är bra med mig. Är trött ,
men ändå inte. Har varit så fruktansvärt rastlös nu ikväll .. inte kul alls kan
jag lova. Min syster och hennes kille var här innan iallafall. Vi käkade, jag
åt faktiskt ändå (åt ju på spice and rice en stund innan jag kom hem) Men
mat är det bästa som finns och då blir det som det blir ;D höhö. Vi spelade
BUZZ också föresten, först bara jag och jessica, men sen kom alla och var
med och mamma tog över min "kontroll" och jag somnade en liten stund.
Imorgon är det almås bal och jag ska lätt se mina tjejer :) Dom kommer vara
så fina! Jag kunde också haft bal :O:O:O Men jag har bara mig själv och
skylla :/ Det är som det är, inget att göra åt. Imorgon efter vi kollat balen
så ska jag, ida & louise åka till helsingborg! :) Oh, jag längtar. Jag ska ladda
min ipod med bästa låtarna & bilresan kommer bli för kul! =) hohohu. Vi är
borta tills söndag och ni anar inte hur skönt det kommer bli att komma bort
från den här sugiga staden. Jag laddar kameran också, så var beredd med
massor av bilder när jag kommer hem :D Min älskling ringde och sa godnatt
innan också föresten. SAKNADEN ÄR STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!
Naj folket, nu ska jag dejta sängen. Ha det finast. Pussilipuss ;R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0