Jeg vil ha dig for mig selv

Hej babes. Hur mår ni? Det är lite bättre med mig nu, pratade ju med min älskling nyss :) hihi. plus att jag hörde denna danska låten , jeg vil ha dig for mig selv .. hahahah :) den va fan riktigt jävla skön och fick mig på bra humör :) & en sak, jag hade ingen aning om att burhan G var dansk? shit.. jaja nu vet jag, OCH ni som inte visste ;) haha. Jag har pluggat hela dagen så jag är fetingseg just nu. Har paus iaf och ska fortsätta om en stund. När jag kom ner i mitt rum och skulle sätta mig vid datan (som ligger i sängen med skärmen uppfälld lr vad man ska säga) så satte jag mig och så hörde jag ngt skumt ljud ? Lät exakt som min katt när hon sover , hahah tror ni inte det var min katt som ligger preeeecis bakom datan. Såg nästan ut som att hon gömde sig. Jaja, det är väl varmt och skönt där antar jag? Laddaren är ju i och ni som har laptop vet ju hur jävla varm den blir. Man har sina favoritställen (a) höhö. Mamma hade inte med sig spice&ricemat när hon kom hem. Men hon hade inte sett mitt sms och nu är hon iväg igen och då lovade hon att köpa, hon ville oxå ha det så ikväll blir det spice and rice & film :) myyyysigt värre. jaaaja, här får ni den låten iaf :D



Jeg vil så gerne være din kæreste nu
hvis du vil ha det være din kæreste nu
men jeg kan osse være din bad boy
hvis du vil ha det være din bad boy


Solen blænder mig
men jeg har set dig før,
sig mig hvem du er
Det som om jeg kender dig
og selv hvis jeg ikke gør
Kan jeg ikke lade vær


Tag dig ikke af hvad de andre siger
hvem, hvad og hvor og med de andre piger
Ooh, lidt endnu
Baby lad mig tage dig væk herfra
så jeg kan vise dig den ægte vare
Ooh, lige nu


Jeg vil ha dig for mig selv
Lad mig tage dig med et fjernere sted
ligge og se på stjernene
Jeg vil ha dig for mig selv
Vi kan gøre lige hvad du vil
Baby lad mig tage dig


Jeg vil så gerne være din kæreste nu
hvis du vil ha det være din kæreste nu
men jeg kan osse være din bad boy
hvis du vil ha det være din bad boy


Tiden går i stå
og alle vender sig
når du går forbi
Hver en smart replik
Du har hørt dem før
så hvad fuck skal jeg sige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0