falsk vän? nej .. för vän och falsk går inte ihop.

Jag skrev innan att jag inte skulle blogga mera idag, men jag ångrade mig faktiskt. Bra va? ;) Ja tänkte väl det .. Jag sitter här och är allmänt irriterad på folk nu. Jag har sagt det innan och jag säger det igen, JAG HATAR vissa som bara snackar skit, skit och skit och klagar! och inte tänker på vad dom gör själva! Det går mig på nerverna. Jag har försökt länge nu, och du har inte gett ett skit. Jag är lite efter också, det är först nu som jag inser att jag faktiskt inte behöver dig. Jag behöver inte någon som leker. För det är exakt vad du gör. L E K E R! Om du vill, så varsågod, kom - jag har alltid funnits där.. jag är inte falsk, det vet du också. Men nu tänker jag absolut inte ägna en enda minut åt att försöka mer. Nu är det din tur.



Kommentarer
Postat av: Heidi

åh ja HATAR sånt! såå jobbigt :( hoppas det ordnar sej. & lägg inte ner energi på d gumman <3

2009-04-06 @ 13:11:52
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0