GO'KVÄLL BABES :)

Hoppas eran dag har varit bra, min har varit helt ok! Elsa kom hit vid halv tre tiden. Vi satt och snackade en stund sen åt vi toast. Sen snackade vi lite till och sen satt vi ute på altanen och rökte vattenpipa i flera timmar. Hur härligt som helst! :) Fast det tog hundrafemtio år att sätta igång skiten. Min vattenpipa är helt fucktup pga. av att NÅGON VISS VERONICA tappade "skålgrejen" till tobaken från 4e våning. Som tur var landa den mjukt men det blev en spricka och grejs. Ja, det hände i höstas. Men för några månader sen när jag var själv hemma tappade hon den igen. VeronicaKLUMPENjörnbro! Jahajaa, hennes nya namn (Y) Haha. Som tur är så fungerar den iaf, efter lite kämpande och sådära så fungerar den skitbra :) Imorgon kommer min älskling ibe hit! =) Hoppas det är fint väder så vi också kan sitta ute på altanen. Kanske sola lite också? Yeye vi får väl se. Nu ska jag iaf sova. Godnatt på er! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0