GRILLNING

Hej allihopa. Blev inget knalle och ingen shopping för mig idag :( Var för seg för att åka in. För lat helt enkelt ;D Jahapp, snart ska jag iväg och grilla med flickorna. - ANH SOM DISSADE! Hon ska åka till stockholm i FYRA VECKOR. Och hon kan inte ens komma en liten stund .. ? Det var igentligen därför vi skulle grilla , som en liten avskedsgrej. Aja, så kan det va. Det är bara hon som förlorar på det ;D Alla kan inte vara lika positiva på att hitta på saker som jag är (a) Yeye efter det ska jag gå till mormor och så sova där :) Hon behöver lite sällskap & hon blir faktiskt jätteglad när jag sover där. Och vad gör man inte för sin lilla mormor =) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0