Hejsan hoppsan

Jag vet, jag sa att jag inte skulle blogga mer på ett tag men jaja, det blir aldrig som jag tänkt mig! HAHA. Jag ska snart ta bussen , men kan inte gå riktigt än för då måste jag vänta där nere vid bussen ett jävla bra tag och det pallar jag inte. det är nog något av det värsta som finns, behöva vänta! Jag ska iaf träffa ibe :) Vi ska till hennes morbrors fru och hon ska klippa mig. Måste verkligen klippa topparna, mitt hår är jätteslitet nu :( Men men, det ser förjävligt ut så är tvungen. Jag sa iaf det till taibe att jag måste klippa mig , och då sa hon att hennes morbrors fru kan göra det :) Och det var ju perfekt då =) så vi ska dit idag och sen ska vi kanske grilla ? Vi får se :) Jag ska ta med kameran iaf :D så ni får se bilder en annan
dag. puuss på er babes! ha det bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0