Softilation med ibe (v

Hej people :) Hoppas ni mår bra. Själv mår jag heeelt utmärkt :D Min älskling ibe har varit här hela dagen :) Hon skulle ju färga mitt hår men icke sa nicke, innan hon kom hade jag så tråkigt och orkade inte vänta.. så jag gjorde det själv. Passade på att färga ögonbrynen samtidigt! hehehehe (Y) Vill ni veta resultatet ? Nej om ni hade varit mig i den situationen , ni hade dött. Eller ni hade iaf DÖTT AV SKRATT om ni såg mig. SPÖKE ? Jahahajaa. Jag hade eller ja, har.. KOLsvart hår :( & hade världens BUUUUUSKAR till ögonbryn HAHAHAH. Fan visste jag, jag har stenljusa ögonbryn i vanliga fall så man ser inte exakt hur stora dem igentligen är. Hur kunde jag veta att dem var så fkn stora :O Sådär stog jag med kolsvart hår, buskar och massa svarta fläckar i ansiktet och halsen :| Fixade iordning mitt hår så nu ser det hyffsat bra ut iallafall.. Gick och mötte ibe vid bussen och så kollade hon och ba "neeej men det var inte så farligt" Hon reagerade mer på mitt hår. Men sen gick vi till ladan och köpte cola och choklad och satte oss utanför där och softade lite. & helt plötsligt "ANNNNAA OMG DINA ÖGONBRYN VADÅ BUUUSH" Hahahahah. Ja, då såg hon på riktigt hur dem verkligen såg ut :( Buhuhuu. Jaja, hade största brillorna på mig så whatever ;) Sen gick vi hem och hon skulle noppra mina ögonbryn :( AJ AJ AJ AJ AJ säger jag bara men fyfan va säx dom blev asså. Tack igen gumman :) You're the best <3 . Efter det la vi ut massa filtar på gräsmattan och tog ut massa tidningar och käkade bullar :D MUMS! När vi hade legat där en stund blev vi skithungriga så vi bestämde oss för att grilla. Men vi hade ingen korv och sånt så vi fick vänta på min mamma som kom efter typ 3 timmar med korv och bröd o sååååå. ahaha! Men gott vare :D Yeye, Min dag har varit suuuper ! Hoppas eran har varit lika bra =) PUSSSSSS!  mwuuuuuuuahh.   






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0