Gårdagen

Hej på er. Hoppas allting är bra med er. Med mig är det bara bra. Jag tänkte berätta lite om gårdagen eftersom jag inte orkade blogga igår när jag kom hem. Jag, gazmend & ida åkte till almenäs runt fem. Där träffade vi Elsa, Silvia & Ibbe. Det var helt fullt med folk på almenäs och vi trodde inte vi skulle få någon grill. Men till slut såg vi några som bara satt runt en grill som inte använde den så då gick jag och Silvia och frågade om vi fick den och det var inga problem :) Som tur var. Vi tände grillen , satte på vattenpipan, öppnade första ölen och lyssnade på lite music. När jag och gaz skulle gå och kolla till bilen så kom jag på att vi hade glömt ta med kubb. Så det åkte vi och hämtade :) När vi kom tillbaka hade anh, elin och aldin kommit. Weheey. Då började vi grilla och så. Hade glömt ketchup bara :/ Synd men det gick ändå. Vi hade ju potatissallad iaf (Y) Sen kom louise också och vi spelade vi kubb, snackade, drack och hade skitmysigt. Det blev lite dålig stämning på slutet för att aldin tyckte inte alls det var kul där och tjatade om att vi skulle dra hem. Elin ville stanna men nehäepp , så blev det inte & alla blev sura och grejs haha men det löste väl sig sen tror jag. Jaja, nu har jag nog sammanfattat kvällen rätt bra! =) Ska vara lite social med min bror och hans tjej nu. Skriver seeeenare babes! Puss på er.


Kommentarer
Postat av: M A L I N

det lät mysigt!

2009-04-12 @ 19:10:04
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0