' you say forever and forever it's gonna be <3


Jag och elin bestämde oss från ingenstans att vi skulle ha våran praktik i
trollhättan. Jag hade en killkompis där. Min kompis & Gazmends kompis.
Det var så det började ..


Vi var med dem hela tiden (G, A & L), varje dag.
Vi åkte och hälsade på anh på hennes
praktik i lidköping, festade, softade &
hade hur kul som helst. Åkte tillbaka till
trollhättan och då kom anh till oss.
Det blev långa nätter och mkt shellbesök.
Jag och elin gick och la oss kanske 4 varje
natt och började praktiken klockan 6. Vi
bestämde oss för att sluta med de sena
nätterna. Men det gick bara inte .. det
började ju bli pirrigt. En gång när de skulle
sova hos oss så ville gaz prata med mig. Så
vi åkte runt i hans bil. Det var då han tog min
hand för första gången
.. aaaah jag blev så
varm inom mig. Ni vet den där känslan?


När praktiken var slut och allt sånt så åkte jag till zhara i lidköping i några
dagar. Vi hade soft som vanligt. När jag skulle hem kom gazmend och
hämtade mig. Vi pratade, pratade & pratade .. och det var då vi bestämde
oss för att det skulle bli jag&han. Vi två.


Jag och elin åkte till trollhättan för att träffa våra killar :)
Det var vi 4 hela tiden. Vi hittade på massa saker .. 


Vi åkte till västerås på gazmends 21årsdag.
Och då hade vi varit tillsammans lite mer än en månad.


Månaderna gick och det började bli helt fuckt mellan mig och
G. Någonstans på vägen gick det snett. Jag gjorde slut..
Den 9e april , ja ungefär ett år sedan nu. Det var då. Gahh.
Jag vet inte, jag var rädd. Rädd för kärleken. Jag började
må dåligt. Var ledsen och arg för ingenting, var förvirrad
& kände mig tom. Han kom hit med sina kompisar. Jag var
med mina. Elin skulle träffa hennes kille och det blev
att jag träffade Gazmend. Confused var det enda ordet för
mig just då.



Ett tag efter det började vi träffas igen, lite smått. Vi hittade på saker,
åkte till kusten, hade picnicar och massa annat.



Hans kompis hade åkt till bosnien så vi fick ta hand om hans lägenhet
sålänge. Vi var där, hela tiden. Jag visste att jag hade tagit fel beslut.
Mina känslor fanns kvar. Men var dubbelt så starka.


Jag var fortfarande kvar där, & fallens dagar var i thn.
Mina kompisar kom för att gå dit med oss.
Det kändes bra .. allting var perfekt. Det kändes
som att ge oss ett försök till skulle göra oss starkare ?  


.. och så sant som det var sagt. det gjorde det. det var den 27e juli som
 vi bestämde ossför att bli tillsammans igen. för vi kunde verkligen inte
vara utan varandra. jag var nykär, på nytt ? (Y) vi var starkare än någonsin..
"Nu är det du & jag föralltid"


Vi hyrde stuga i lysekil en vecka. Mamma och pappa kom och hälsade på.
Det var verkligen skönt att komma iväg lite. Det enda dåliga var att Lysekil
är en död stad. HAHA.


Stugan var verkligen jättemysig. Ja, jag älskar och ha på mig älsklingens tröjor.
Det är det bästa som finns (Y) hhöhö.


Vi firade ett år, och sket totalt i den tiden det var slut mellan oss.
Vadå? Sen när vi har varit tillsammans hundra år ska vi bara näe
men vi räknar faktskt bort två månader så det är inte riktigt så länge ?
Haha nej , så gör inte vi :)) 2 månader in my ass.


Vi åkte till Örebro på nyår. Käkade på restaurang och bodde på hotell.
Det vaaaar fett :D wehuee. Bästa ever! <3


(Bara för att gaz ser så jävlans sur ut här ;)
Ja, visst har vi våra tjaffs och bråk. Men det är verkligen inte som förut.
Vi ger inte upp nu. Aldrig aldrig aldrig mer. Man behöver gapa ut ibland. 
Riktig skrika av sig sådär.. Haha. Ni kanske tycker att det är helt 
cp att göra slut och bråka sönder och sen bli tsm igen. Fuck you ni har
faktiskt FEL! För här har ni ett levande exempel på att det går :) Och
i mitt fall så har det blivit tusen ggr bättre. Nu finns inte slut i våra
huvuden och det kmr det aldrig göra. Jag menar sjklart inte att det är bra
att ta ett break. Det är det verkligen inte. MEN det är inget fel på att gå tillbaka
till varandra igen. Så länge man inte gör slut 23453455 gånger och blir
tillsammans igen. Ett tips, : ta inga beslut när du är arg och gör inte slut
om du verkligen vill att det ska vara ni för alltid. kämpa istället!
you can do it (:


Älskling, tack vare dig vet jag vad äkta kärlek är.
Det är du och jag mot världen, idag, imorgon & föralltid.
"Du tog mig från botten upp till högsta nivå"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna gumman, det var så fint det du skrev om eran kärlek <333

2009-04-13 @ 01:54:55
Postat av: Anna

Sv till anh ; Tack gumman (: <33

2009-04-13 @ 08:54:16
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-13 @ 15:44:06
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Natii

naaw vilken fiiin kärlekshistoria :D hihi e så glad för din skull bebi <33

2009-04-13 @ 15:45:18
URL: http://natiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0