ONSDAG

Sorry för dålig uppdatering men har inte haft tid. Igår så kom anh hit runt tio på morgonen och drack lite morgonkaffe med mig :) Sen satt vi och tjatade lite medans gazmend satt vid datorn. När jag hade fixat klart mig hämtade vi elin vid busshållsplatsen och åkte iväg till göteborg för att köpa en grej till gazmends bil som inte fanns i borås. Vi passade också på att hämta elins kille där. Men den grejen som gaz skulle ha fanns inte i gbg heller så vi fick åka till trollhättan :O ahaha .. Det blev lite tjurigt mellan mig och gazmend ett tag på vägen hem men det gick över sen igen som tur var ;P det blir lite farligt ibland när jag och gaz är i bilen. Bråk om musiken och grejer hahahha (a) jag är rätt envis ibland. Yeye iaf..  När vi kom hem på kvällen så hängde elin och aldin med oss hem för vi skulle ju ha "parmiddag" =) .. Killarna grejade för fullt med bilen och jag och elin var inne och spelade wii. Sen började vi med maten. Kycklingfilé och crisscuts blev det (Y) Och när det var klart kom boysen in. Det blev skitgott fan :) Efter maten spelade vi lite wii igen och sånt .. myste och rökte lite vattenpipa. Tack för en bra kväll underbaringar :) <33 Ni är bäst. 



Nu har elin och aldin nyss åkt hem och jag ska snart börja laga mat :) Sen ska jag och älsk nog åka iväg någonstans. Vet inte riktigt vart än men vi får väl se. Det är ju skitfint väder ute :D Hahaha dog av skratt innan när jag och elin satt ute en stund, hon ba "ÅH FY FAN ANNA , JAG ÄR SÅ VARM ÅÅÅÅÅÅH" Hahah det är kanske 15 grader i solen! Hur fan ska hon klara sig på sommaren då :O Japjapp men nu orkar jag inte sitta här mer, börjar bli hungrig. Ha en bra dag i solen :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0