ÅÅH

UUUUH. Dåligt humör. Fan vad jag stör mig. OH OH OH OH.
Jag är ofta på sånt här humör nu för tiden. Jag hatar det. Vafan
beror det på? Jo okey, vissa människor gör mig på jävligt dåligt
humör, och det är såna som tror dem kan leka hur som helst. ÅH.
Ja ni fattar, med för mkt luft, såna som hör av sig bara när de
behöver ngt, eller bara när det passar dem! OH SÅ FULT. & 
Sist men inte minst , dem som från ingenstans blir helt förändrade. 
Jag är trött på att hela tiden ställa upp men inte få någonting tillbaks. 
Jag vill gå vidare från allting som inte får mig att må bra, gå ett steg
till i livet. Men vafan det känns som jag inte kommer någonstans ... :@
 


Kommentarer
Postat av: Ibe

I love you 3

2009-04-27 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0