IM BLUE DABBADIDABBADA DABBAADI (8)

Hej svejs ,
 
Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bara fint..
Min dag har sett ut ungefär såhär ;

Halkat på platttången, (ungefär som den vore ett bananskal ;) haha har jävligt ont i min tå. Eehm, färgat håret.. Utväxten blev blå :) NAJS hm not. Det var den färgen som det fanns EN kvar av och det var ödet, eller hur liridona ? hahahaha :D <3  Men efter mkt fixande så syns det inte så mycket, TACK OCH LOV. Klippt lugg har jag oxå gjort. Kände att jag behövde lite förändring. Höhö. Nu har jag pluggat lite en stund, läst igenom massa sidor om SVENSKA I TIDEN. Mja, hur språket var förr i tiden. Ueeh inte så värst roligtprecis.. men mne. Nu ska jag gå upp och käka. Sen vidare tooo wooork. Ha en bra dag/kväll.. Pussilipuss.


Kommentarer
Postat av: Liridona

Shut the fuck up hunny! det blev skitsnyggt!

ME LIKE IT ALOT!

Mitt stackars hår då, ALL GONE!

HAHA!

2009-08-04 @ 14:44:51
Postat av: SV :

hahah aw sötnos :D

nej, säkert skitsnyggt baby (L) du är alltid fin.

2009-08-04 @ 21:34:42
Postat av: Liridonaaa

Jag är seriös nu, det är kort :O

Hoppas det växeeeerrr lika fort som jag klippte bort fanskaps håret, HAHA!

2009-08-04 @ 21:37:51
Postat av: SV :

hur mkt klippte hon då?? :O

ja men det kmr det göööra.

2009-08-04 @ 22:05:19
Postat av: Elsa

gumman de blev sakert hur fint som helst :D love you saknar dig som fan

2009-08-04 @ 22:31:17
Postat av: Liridona

Ungefär som sist, men ändå inte.

Du ska få se det:P

2009-08-04 @ 22:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0