, <33


Jag hade världens underbaraste dag med min älskade älskling igår. Först när han kom så fikade vi lite med kladdkaka som jag bakat :) Kladdkaka i hjärtform, så stog det A <3 G på med dekorationshjärtan. Har ingen bild på den, men gazmend har. Men han kollar på fotboll nu så det är ingen idé att be han skicka den nu. Milan missar han inte haha. Iallafall senare runt 7 så började jag laga mat. Kycklingfilé och twisters :) det blev skitgott. Skulle igentligen gjort hasselbackspotatis men det skulle ta längre tid och vi var skithungriga. Så kollade vi på melodifestivalen. MKT bättre denna gången. Håller ni inte med? Efter det så tog vi fram lite godis och sånt och började kolla på the perfect man. Hade sett den innan. Men den är faktiskt värd att se om. Jag tycker den är bra. Vi hade hur mysigt som helst! ÅH, vill bara spola tillbaka tiden, för exakt vid den här tiden igår så satt jag lutandes mot min älskling i soffan. Att man kan sakna ngn så mycket efter man precis varit med varandra? Ja, så känner jag. varje gång han åker ifrån mig så saknar jag honom direkt igen. Det blir ju inte bättre av att veta att han är mer än 10 mil från mig också :/ USSSSSH. Tack för en superdag älskling! Jag har sagt det innan och jag tänker säga det igen, Du är underbar! Du & jag - no matter what! (L) Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0